اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Cm                        Eb                         Db                           Fm
هر وقت که تو غروبا نارنجی میشه دنیا دنیام سیاه میشه دنیام ....
Fm                                                      Bbm
دست خودم فقط  باز مرهم رو زخم اشک رو گونه هام میشه
C
دنیام سیاه میشه
Fm
قبل از اینکه چادر شب وا بشه
Cm
میگردم تا گمشدم پیدا بشه
Bbm
میدونم اون صورتمو یادشه
Cm                    Fm
میدونه دلخورم خیلی ازش پُرم
Fm
حتماً اونم یه جایی منتظره
Cm
عادت نداشت یهو بی خبر بره
Bbm
حال اونم از من الان بدتره
Cm                         Eb
درگیره درد اون ، روزای آخره
               Cm                                    Db
هرکی و دیدم پرسیدم عشق منو دیده یا نه
Bbm            F           Eb
پایان این گریه رسیده یا نه
Cm               Ab                       Bbm
پیداشو یه آره بگو تو یا نه بگو به من
                Cm                                       Db            
دلواپس میشم تو پیشم نیستی و دلم آشوبه
Bbm          F                Eb
مشتاشو رو دیوار شب میکوبه
Cm                Ab                             Bbm
پیداشو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن
Cm                Eb                   Db                   Fm
 
دنیارو زیر پاهام میذارمو هنوزم پیدات نمیکنم پیدات ...
Fm                                                   Bbm
رسوا شدم عزیزم میگم تو خوبی و باز رسوات نمیکنم
C
پیدات نمیکنم
Fm
فکرمیکردم تو شبیه خودمی
Cm
اما هر وقت میرسم یه قدمی
Bbm
زودتر رفتی فکرکردم عاشقمی
Cm                             Fm
این فکرا اشتباست ، چشمای تو کجاست
Fm
هیچی اونجور که فکرمیکردم نبود
Cm
پاک شد جا پات جلو چشمام خیلی زود'
Bbm
این حد دوری حق عشقمون نبود
Cm                          Eb
مفرور بی هواست چشمای تو کجاست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:46 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.